FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania użytkowników,
które pomogą Ci sprawniej korzystać z systemu CSMART.

Informacje ogólne

Tak, po dokonaniu rejestracji otrzymasz natychmiastowy dostęp do systemu na okres testowy 14 dni.

Aby zarejestrować się w systemie wystarczy wejść na stronę https://csmart.pl/, a następnie kliknąć w button “Darmowy test”. Po wypełnieniu formularza uzyskasz natychmiastowy dostęp do konta testowego na okres 14 dni.

O zbliżającym się terminie ważności konta informuje Cię poziomy alert wyświetlany na samej górze. Możesz kliknąć bezpośrednio w niego lub w własne dane w prawym górnym rogu, a następnie zakładkę Płatności. Tutaj wybierzesz rodzaj płatności miesięczny/3 miesięczny/półroczny/roczny oraz wystawisz fakturę proforma lub zapłacisz szybkim przelewem poprzez Dotpay.

Po opłaceniu należności faktura pojawi się do pobrania w systemie. Wystarczy kliknąć w swoje dane w prawnym górnym rogu, a następnie zakładkę Płatności. Znajdziemy tam tabelę Historii rozliczeń, a w niej rubrykę Faktura. Wystarczy kliknąć w ikonę FVAT i pobrać fakturę w formacie pdf.

Zmiana hasła możliwa jest po kliknięciu w swoje dane w prawym górnym rogu, a następnie w zakładkę Mój profil.

Nie ma limitu przestrzeni na pliki.

Jeśli wykupisz usługę dane zostaną zachowane. W przypadku braku płatności, po 14 dniach darmowy system testowy zostanie zablokowany. Dane przechowywane będą jeszcze przez 14 dni, po tym okresie zostaną usunięte.

Funkcjonalności

Aby skonfigurować firmową pocztę e-mail z CSMART wystarczy w systemie kliknąć na swoje dane w prawnym górnym rogu, a następnie zakładkę Konfiguracja poczty. Wyświetli się formularz do uzupełnienia, po podaniu niezbędnych danych poczta skonfiguruje się i po odświeżeniu ikona poczty pojawi się w nawigacji bocznej.

Aby dodać pracowników do systemu kliknij w swoje dane w prawym górnym rogu, a następnie zakładkę Pracownicy. Otworzy Ci się zakładka, w której dodasz nowych pracowników za pomocą plusika w górnym pasku nawigacji, a następnie przydzielić go do odpowiedniej grupy i ustalisz jego miejsce w hierarchii. Po zapisaniu pracownik pojawi się w tabeli.

Tak, istnieje możliwość samodzielnego importu takich danych, jak: baza kontaktów, lista zadań, szanse sprzedaży czy baza produktowa z pliku XLS.

Tak, istnieje możliwość subskrypcji kalendarza systemowego. Wystarczy skopiować link, który znajduje się w lewym dolnym rogu w zakładce Kalendarz i dodać go w kalendarzu wybranej aplikacji.

W tym momencie dostępne są szybkie integrację z VoIP, Telecube, Gmail, Outlook, SMSAPI. Dokonujemy także integracji z systemami: Enova, Comarch ERP Optima, WAPRO MAG.

Ceny i pakiety

Tak, w każdej chwili istnieje możliwość wyboru szerszego pakietu usług.

Tak, w każdej chwili istnieje możliwość dokupienia dodatkowych licencji dla użytkowników.

Tak, rozszerzamy dostępne pakiety o dodatkowe, dedykowane funkcje dla naszych klientów.

  • Rozpocznij
    darmowy test

  • Skontaktuj się z
    naszym doradcą

  • Korzystaj z zalet
    pracy w CSMART

Darmowy test