loader image

Dlaczego Twoja firma potrzebuje nowoczesnego systemu CRM?

Wszystko o systemach CRM

Jedną z ważniejszych rzeczy w biznesie jest konsekwencja. Przydaje się ona szczególnie wtedy, gdy rozpoczynamy w naszej firmie realizację planu marketingowego. Dzięki odpowiednio zaplanowanym strategiom, krótko i średnioterminowym jesteśmy w stanie kontrolować poszczególne etapy rozwoju naszej firmy. Idealnym rozwiązaniem wspierającym naszą codzienną pracę wydaje się być nowoczesny CRM.

Automatyzacja w dzisiejszych czasach pozwoliła uwolnić wiele stanowisk analitycznych i przenieść je w inne rejony naszego o przedsiębiorstwa. Wdrożenie nawet prostego systemu CRM pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić wiele pieniędzy i odzyskać sporo czasu, który będziesz mógł wykorzystać w celu dalszego rozwoju. Które elementy systemu pozwolą Ci na te oszczędności? Dzisiaj przedstawimy Wam 4 najważniejsze cechy CRM, które z automatu odmienią oblicze Twojej firmy.

Dbałość o obecnych klientów – informacje na temat nowych

Na pewno przez ostatnie lata swojej pracy wypracowałeś niezwykłe relacje ze swoimi klientami. Kosztowało Cię to dużo czasu i energii. Jednak poprzez bliskie relacje poznałeś ich doskonale i chciałbyś aby pozostały na takim samym poziomie. Wraz z rozwojem swojego przedsiębiorstwa coraz więcej pracy własnej powinieneś delegować na swoich współpracowników. CRM to idealne narzędzie do opisania podstawowych praw obsługi swoich kluczowych klientów, a zarazem swoisty wiedzownik, który możesz przekazać współpracownikom. Odpowiednio opisana kartoteka, to idealne know how dot. poszczególnych klientów. Niezależnie, który z Twoich współpracowników przejmie klienta, na którymś z etapów waszej pracy masz gwarancję, że zawsze zostanie obsłużony należycie. Działa to również w drugą stronę. Dzięki szybkiej informacji ze swojego CRM obsłużysz klienta z którym nie miałeś jeszcze przyjemności pracować. Każdy z waszych pracowników dzięki tej wiedzy zawsze będzie postrzegany jako osoba niezwykle kompetentna.

Usprawnione procesy sprzedaży

Czy wiesz, który z etapów sprzedaży jest Twoim słabym ogniwem? Wiesz, który możesz poprawić bez wprowadzania nowych procedur? Część widoczna, którą możecie przeanalizować wspólnie z zespołem ujawni się, gdy zaczniecie analizować odpowiednio opisane procesy sprzedaży w waszej firmie. Zyskacie dodatkową wiedzę i co najważniejsze uzupełnicie swoją wiedzę, podnosząc automatycznie kompetencje swojego zespołu. To jedna z najważniejszych cech. Oparta podobnie jak w przykładzie powyższym na dzieleniu się informacją wewnątrz zespołu.

Dane, dane jeszcze raz analiza

W czasach big data mówi się, że dane to nowa ropa naftowa. Podobnie jest w Twojej firmie. Analiza każdego drobnego szczegółu może zmienić oblicze Twojej firmy. Nie masz jednak czasu na to, by zbierać wszystkie dokumenty za każdym razem i wyciągnąć wnioski. Wszystko znajduje się w Twoim systemie online. To dzięki wspólnej pracy współpracowników za każdym razem gdy zalogujesz się do programu masz dane jak na dłoni. Możesz dzięki nim przesuwać zasoby we własnym przedsiębiorstwie, premiować współpracowników. Dzięki bieżącej analizie danych sprzedażowych i promocyjnych możesz podejmować szybkie reakcje w celu modyfikacji bierzących strategii. Już zawsze będziesz wiedział na jakim jesteś etapie realizacji planów.

Zobacz także

OK
Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności.