Wybór odpowiedniego systemu CRM dla firmy nie należy do najłatwiejszych. Od dłuższego czasu wiesz, że to niezbędny element do uporządkowania...
Jak zoptymalizować proces sprzedaży?
Sprzedaż w każdej firmie jest jednym z najbardziej kluczowych procesów. Pytanie o to, w jaki sposób ją optymalizować, jest zatem zupełnie naturalne...
Jak efektywnie analizować wyniki sprzedaży?
Tytułowe pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Nie bez przyczyny – wszystkim firmom zależy bowiem na tym, aby poziom ich procesów sprzedaży...
Przed zakupem systemu CRM. O czym musisz wiedzieć?
Wybór systemu CRM nie należy do najprostszych i często sprawia trudność menedżerom zarówno małych, jak i dużych firm. Jeśli to czytasz, być może Ty...
Oprogramowanie w biznesie – niezbędnik przedsiębiorcy
Świeżo upieczony przedsiębiorca zwykle staje przed wieloma – czasem niełatwymi – decyzjami. Jedna z nich dotyczy niezbędnego oprogramowania, które...
CRM w małej firmie – w czym może pomóc?
Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie systemu CRM. Korzystają z niego nie tylko duże, ale także średnie, a nawet małe rodzinne...
CRM w firmie – dlaczego to niektórych przeraża?
Telefon, internet, samochód, komputer – podstawowy zestaw narzędzi każdego handlowca. Niezbędny do realizacji założonych celów. Absolutne minimum, o...
Dobre relacje z klientami – jak je budować i jak o nie dbać?
By przygotować nasz produkt do sprzedaży, poświęcamy czas i energię. Dopracowujemy go w najdrobniejszych szczegółach i dbamy, aby przedstawić go w...
Dlaczego Twoja firma potrzebuje nowoczesnego systemu CRM?
Jedną z ważniejszych rzeczy w biznesie jest konsekwencja. Przydaje się ona szczególnie wtedy, gdy rozpoczynamy w naszej firmie realizację planu...
CRM – jakie problemy pomoże Ci rozwiązać?
Nowoczesne systemy CRM to rozbudowane narzędzia wspierające sprzedaż i budowę pozytywnych relacji z klientami. Ale nie tylko! Dzięki nim rozwiązać...
Narzędzia biznesowe, które sprawią, że Twój e-biznes przyspieszy
Rynek e-commerce rozwija się dynamicznie, a konkurencja działających w sieci firm z każdym dniem staje się coraz większa. Zastanawiasz się, jak nie...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce – 7 sposobów
W dobie dynamicznego rozwoju branży e-commerce sprzedaż swoich produktów przez Internet to niełatwe zadanie. Oczekiwania klientów są coraz większe,...
Jak promować biznes online?
Otwierając własny biznes online, zwykle przywiązujemy dużą wagę do detali: dopracowujemy naszą ofertę, stronę www, regulamin i standardy obsługi...
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży bezpośredniej?
Niektórzy uważają, że sprzedaż bezpośrednia to najtrudniejsza forma sprzedaży, inni – że najprostsza. Jedno natomiast nie ulega wątpliwości: jak...
CRM dla małej firmy? Sprawdź, co możesz zyskać!
Wiele osób sądzi, że systemy CRM to rozwiązania dedykowane jedynie dużym przedsiębiorstwom. To mit! W rzeczywistości z powodzeniem stosują je...
Podgląd najbliższych zaplanowanych zadań oraz notatek
Potrzebujesz szybkiego podglądu najbliższych zaplanowanych zadań oraz notatek związanych z Twoimi Klientami? Teraz znajdziesz je w bazie kontaktów!...
Nowy formularz dodawania produktów pod szansą sprzedaży
Już jest! Nowy formularz dodawania produktów pod szansą sprzedaży. Teraz wybierzesz produkt z listy, ustalisz ilość sztuk i cenę jednostkową, a...
Landing page w CRM
Prowadzenie profesjonalnych kampanii reklamowych opiera się na zastosowaniu LP czyli Landing Page. To odpowiednia strona sprzedażowa, na którą...
Najlepszy CRM 2018?
Co szczególnie cenią sobie klienci? Okazuje się, że bardzo ważna jest dla nich jakość usług oraz oferty szyte na miarę. Uwielbiają być traktowani...
Jaki CRM zwiększa sprzedaż w firmie?
Sprzedaż w naszej firmie zawsze idzie do góry, co zauważamy z miesiąca na miesiąc. Czy chcielibyśmy osiągać takie wyniki i przy tym mieć to wszystko...
Zorganizowanie bazy kontaktów w CRM
Baza kontaktów daje nam, przedsiębiorcom, szerokie możliwości. To przecież dzięki niej jesteśmy w stanie utrzymywać jak najlepsze relacje z naszymi...
Bądź na bieżąco!
Obserwuj nas w mediach społecznościowych