W dobie dynamicznego rozwoju branży e-commerce sprzedaż swoich produktów przez Internet to niełatwe zadanie. Oczekiwania klientów są coraz większe,...
Jak promować biznes online?
Otwierając własny biznes online, zwykle przywiązujemy dużą wagę do detali: dopracowujemy naszą ofertę, stronę www, regulamin i standardy obsługi...
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży bezpośredniej?
Niektórzy uważają, że sprzedaż bezpośrednia to najtrudniejsza forma sprzedaży, inni – że najprostsza. Jedno natomiast nie ulega wątpliwości: jak...
CRM dla małej firmy? Sprawdź, co możesz zyskać!
Wiele osób sądzi, że systemy CRM to rozwiązania dedykowane jedynie dużym przedsiębiorstwom. To mit! W rzeczywistości z powodzeniem stosują je...
Podgląd najbliższych zaplanowanych zadań oraz notatek
Potrzebujesz szybkiego podglądu najbliższych zaplanowanych zadań oraz notatek związanych z Twoimi Klientami? Teraz znajdziesz je w bazie kontaktów!...
Nowy formularz dodawania produktów pod szansą sprzedaży
Już jest! Nowy formularz dodawania produktów pod szansą sprzedaży. Teraz wybierzesz produkt z listy, ustalisz ilość sztuk i cenę jednostkową, a...
Landing page w CRM
Prowadzenie profesjonalnych kampanii reklamowych opiera się na zastosowaniu LP czyli Landing Page. To odpowiednia strona sprzedażowa, na którą...
Najlepszy CRM 2018?
Co szczególnie cenią sobie klienci? Okazuje się, że bardzo ważna jest dla nich jakość usług oraz oferty szyte na miarę. Uwielbiają być traktowani...
Jaki CRM zwiększa sprzedaż w firmie?
Sprzedaż w naszej firmie zawsze idzie do góry, co zauważamy z miesiąca na miesiąc. Czy chcielibyśmy osiągać takie wyniki i przy tym mieć to wszystko...
Zorganizowanie bazy kontaktów w CRM
Baza kontaktów daje nam, przedsiębiorcom, szerokie możliwości. To przecież dzięki niej jesteśmy w stanie utrzymywać jak najlepsze relacje z naszymi...
Bądź na bieżąco!
Obserwuj nas w mediach społecznościowych










